Semana da Guitarra con Laura Snowden 30 marzo- 2 abril 2020

[GAL]

Taller con orquestra de guitarras 30 de marzo de 17:00 a 21:00 horas

Masterclass 31 de marzo e 1 de abril de 10:00 a 20:00 horas

Concerto 2 de abril 21:00 horas (entrada libre)

Exposicións do 30 de marzo ao 2 de abril

ATENCIÓN: PRAZAS COMPLETAS. SÓ SE ADMITEN MATRÍCULAS COMO OÍNTES!!

A ACTIVIDADE DA ORQUESTRA DE GUITARRAS É GRATUÍTA E PODERÁ PARTICPAR CALQUERA PERSOA CO NIVEL REQUIRIDO PREVIA INSCRICIÓN

Aclamada como unha “sensación da corda” polo BBC Music Magazine, a guitarrista e compositora franco-inglesa Laura Snowden é recoñecida polo “equilibrio e intensidade” (The Guardian) e por tocar “cunha extraordinaria profundidade” (Strings, Classical Music Magazine). Foi a primeira guitarrista graduada na Yehudi Menuhin School, promovida polos Rolling Stones. Juliam Bream convidouna a estrear os seus últimos encargos no Wigmore Hall en 2015 e 2017. As súas aparicións internacionais multiplicáronse rapidamente por Europa, China e os EEUU, así como o debut orquestral coa Norrköping Symphony Orchestra e a Münchener Kammerorchester. Gravou o concerto para guitarra Augenlider de Lisa Streich coa Deutsches Symphonie Orchester.

Descrita polo Classical Guitar Magazine como “conexión entre o pasado, presente e futuro da guitarra”, o seu estilo musical ecléctico vai desde arranxos para formacións pop a premieres de compositores como Julian Anderson, Errollyn Wallen ou Olli Mustonen. Tamén colaborou estreitamente co grupo folk Tir Eolas, actuando no Shapespeare’s Globe por invitación do guitarrista John Williams. Como compositora, a súa música soou no Royal Albert Hall, Wigmore Hall e Sadlers Wells, por encargos de Park Lane Group, Birmingan Symphony Hall e a International Guitar Foundation. Tamén foi transmitida pola BBC Radio 3, BBC Radio Scotland e Hong Kong Radio 4.

Actualmente ensina na Yehudi Menuhin School e dá numerosas clases maxistrais en diferentes países. Entre os seus mestres destaca a Julian Bream, Richard Wright e Gary Ryan. A súa guitarra está feita polo luthier Chistopher Dean.

[ESP]

Taller con orquestra de guitarras 30 de marzo de 17:00 a 21:00 horas

Masterclass 31 de marzo e 1 de abril de 10:00 a 20:00 horas

Concierto 2 de abril 21:00 horas (entrada libre)

Exposiciones do 30 de marzo ao 2 de abril

ATENCIÓN: PLAZAS COMPLETAS. SÓLO SE ADMITEN MATRÍCULAS COMO OYENTES!!

LA ACTIVIDADE CON LA ORQUESTA DE GUITARRAS ES GRATUITA Y PODRÁ PARTICIPAR CUALQUIER PERSONA CON EL NIVEL REQUERIDO PREVIA INSCRIPCIÓN

Aclamada como una “sensación de la cuerda” por el BBC Music Magazine, la guitarrista y compositora franco-inglesa Laura Snowden es reconocida pr el “equilibrio e intensidad” (The Guardian) y por tocar “con una extraordinaria profundidad” (Strings, Classical Music Magazine). Fue la primeira guitarrista graduada en la Yehudi Menuhin School, promovida por los Rolling Stones. Juliam Bream la invitó a estrear sus últimos encargos en el Wigmore Hall en 2015 y 2017. Sus apariciones internacionales se multiplicaron rápidamente por Europa, China y los EEUU, así como su debut orquestral con la Norrköping Symphony Orchestra y la Münchener Kammerorchester. Ha grabado el concierto para guitarra Augenlider de Lisa Streich con la Deutsches Symphonie Orchester.

Descrita por el Classical Guitar Magazine como “conexión entre el pasado, presente y futuro de la guitarra”, su estilo musical ecléctico va desde arreglos para formaciones pop a premieres de compositores como Julian Anderson, Errollyn Wallen o Olli Mustonen. Tamén ha colaborado estrechamente con el grupo folk Tir Eolas, actuando en el Shapespeare’s Globe por invitación del guitarrista John Williams. Como compositora, su música ha sonado en el Royal Albert Hall, Wigmore Hall y Sadlers Wells, por encargos de Park Lane Group, Birmingan Symphony Hall y la International Guitar Foundation. También se ha radiado su música en la BBC Radio 3, BBC Radio Scotland e Hong Kong Radio 4.

Actualmente enseña en la Yehudi Menuhin School e ofrece numerosas clases magistrales en diferentes paises. Entre sus maestros destaca a Julian Bream, Richard Wright y Gary Ryan. Su guitarra ha sido construida por el luthier Chistopher Dean.