Ópera “Rita”

A ópera “Rita” de Donizetti estrearase o 5 de marzo no Auditorio do Conservatorio.

Rita” é unha ópera cómica nun acto, ambientada nun albergue do Camiño de Santiago e representada en galego.

Entradas en Santiago con INVITACIÓN.

Para a estrea no Auditorio do CMUS, as invitacións poderan recollerse na CONSERXERÍA DO CONSERVATORIO a partir do martes 27 de febreiro ás 16h, só se permiten 2 invitacións por persoa.  INVITACIÓNS PARA O 5 DE MARZO ESGOTADAS!!!

Para a representación na Igrexa da USC, as invitación recolleranse na CASA DA BALCONADA (Rúa Nova nº 6).

En Noia as invitacións recolleranse 1 hora antes na taquilla do COLISEO NOELA.

Dirección Musical: Alejandro Valcárcel

Dirección escénica: Luz Alonso

Pianista correpetidor: Alba Díaz

Escenografía: Carlota Salgado